Los bericht bekijken
Oud 13 januari 2010, 11:34   #102
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Savatage's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
He, je moet alles juist bekijken.
Ik heb vanaf mijn 10de betaald aan het riziv en de belastingen.
Als ik dat geld gewoon had mogen houden en had kunnen investeren, dan had ik nu eigenaar geweest van een M.N. en niet van een kleine KMO.
1. Vanaf uw 10e?
2. Elke werknemer betaalt belastingen in onze maatschappij, dat geeft u geen enkel recht om nu te rusten obv eerder betaalde belastingen ...
3. Dat van die M.N. is prietpraat.

Citaat:
En het bedrag dat ik al aan RSZ heb betaald loopt ver in het miljoen.
Of dat nu tot in het miljoen of tienduizenden oploopt heeft geen relevantie.

Citaat:
Het zijn dus mijn centen die ik ga terug halen.
Ok, mogen we uw kids hun rechten op onderwijs dan ook even terughalen? Of uw kids en uw rechten op gezondheidszorg en ineens ook de toegang tot andere publieke gebouwen?

Citaat:
En het zijn de 40000 politici in dit land die op kosten van de belastingbetalers leven en dan nog met een inkomen van +5000€ per maand zonder de vele uitstapjes er bij te tellen die ze op kosten van de belastingbetalers maken.
Het zijn de 1 000 000 ambtenaren in dit land die op kosten van de belastingbetalers leven en zelf geen echte bijdragen aan de gemeenschap leveren.
Het zijn de vele bediendes van de instellingen zoals de vakbonden en ziekenfondsen die op kosten van de belastingbetalers leven.

De kostprijs van de 400 000 uitkeringsgerechtigde werklozen met een maximum van 1300€ per maand(6 240 000 000€ per jaar, 520 000 000 € per maand, moest elke werkloze 1300€ krijgen wat niet is, de meeste krijgen zelfs amper 800€) verdwijnt trouwens in het niets tegenover wat er naar al deze mensen en instellingen gaat.
Meer dan 1 200 000 mensen die een inkomen krijgen van meer dan 2300€ per maand (33 120 000 000€ per jaar, 2 760 000 000€ per maand moesten ze allemaal niet meer 2300€ krijgen, maar vele gaan daar ruim over en gaan zelfs tot het drievoudige en meer) betaald met belastinggeld.
Stop dus maar rap met kankeren op de werklozen, zij kosten nog geen 5 miljard per jaar. De staatsambtenaren en politici kosten ons meer dan 60 miljard per jaar en doen niets meer dan een werkloze voor de samenleving.
Dat geeft jouw geen enkel recht om nu te parasiteren.
Savatage is offline   Met citaat antwoorden