Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Akufen
Een enorme verandering die waarschijnlijk een enorme ramp zal blijken. Maar net zoals met alles wat Obama doet zijn velen nog blind door z'n "charmes".
|
waarschijnlijk zal blijken. Mooi zo, alweer veronderstellingen die op niks gebaseerd zijn. Typisch. Als ik u hier binnen een jaar op uw foute veronderstellingen zal wijzen dan zal dit alweer niets terzake doen en zal u me weer duidelijk maken dat ik u niet moet pakken op dergelijke futiliteiten. Zo kunnen we natuurlijk bezig blijven hé
Citaat:
Ik hoef mij niet in hoeken te wringen, ik kan u zelfs het tegendeel bewijzen door gewoon te zwijgen. Tot volgend jaar!
|
Inderdaad, tot volgend jaar. Dat is nog zo een typisch fenomeen. Wacht maar af, je zal wel zien. Maar ondertussen lopen de jaren verder en blijven we maar wachten.
Citaat:
Het zal vast wel zo lijken als je je pre-puberale logica er op toepast. Je weet zelf maar al te goed dat er niets van klopt, maar toegeven dat je al een jaar lang het kind uithangt over een non-issue is natuurlijk ondenkbaar en dan is eender welk uit je duim gezogen excuus een goed alternatief.
|
Ik zuig niks uit mijn duim. Weet je trouwens wat echt pre puberaal is? Het onvoorwaardelijkheid geloven in de woorden van science fiction auteurs.