Los bericht bekijken
Oud 13 januari 2010, 15:57   #21653
Akufen
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
waarschijnlijk zal blijken. Mooi zo, alweer veronderstellingen die op niks gebaseerd zijn. Typisch. Als ik u hier binnen een jaar op uw foute veronderstellingen zal wijzen dan zal dit alweer niets terzake doen en zal u me weer duidelijk maken dat ik u niet moet pakken op dergelijke futiliteiten. Zo kunnen we natuurlijk bezig blijven hé
Jij zal inderdaad zo bezig blijven. Ik vind het nog steeds geestig dat jij met de illusie rondloopt dat je niet langer je gedacht mag zeggen omdat de kans bestaat dat je er naast zit. Uit welk bekrompen hol ben jij gekropen als ik vragen mag?

Citaat:
Inderdaad, tot volgend jaar. Dat is nog zo een typisch fenomeen. Wacht maar af, je zal wel zien. Maar ondertussen lopen de jaren verder en blijven we maar wachten.
Euh, spreekt dat niet voor zich dan? Ik kan niet bewijzen dat hij het niet gaat doen, ik kan het alleen denken, maar in uw bijzijn is dat een gevaarlijke piste, is het niet?

Citaat:
Ik zuig niks uit mijn duim. Weet je trouwens wat echt pre puberaal is? Het onvoorwaardelijkheid geloven in de woorden van science fiction auteurs.
Fijn dat je dat terloops komt te vermelden. Maar ik snap niet goed op wie dit van toepassing is?
Akufen is offline   Met citaat antwoorden