Los bericht bekijken
Oud 13 januari 2010, 16:49   #123
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wisord Bekijk bericht
Ik weet hoe die over mijn mening denken mijn broer is psycholoog , dat neemt niet weg dat ik mijn mening verander . Kinderen zijn in mijn ogen heilig en mogen in geen geval het slachtoffer worden van ons slecht rechtssysteem.

Stop pedo's

Stop Vereniging Martijn, de vereniging die opkomt voor de belangen van pedofielen en de leeftijdsgrens van seksuele omgang met jongeren/kinderen omlaag wil halen.

Dit kan echt niet mensen, kinderen zijn onze toekomst. Kinderen moeten veilig kunnen opgroeien. Het is niet te bevatten dat er een stichting bestaat die voor de belangen van pedofielen opkomt en probeert pedofilie goed te praten.

Vrijheid van meningsuiting voor iedereen? Mooi, dan ook voor mensen die pedofilie zieker dan ziek vinden. Je zou eens kunnen kijken op de website, martijn.org. Het is ongelooflijk dat daar mensen onderling foto's uitwisselen, elkaar steunen en elkaars gedrag of drang vergoeilijken.

Sluit je aan, met zijn allen kunnen we laten zien dat pedofilie altijd fout is geweest en dat daar zeer zeker géén verandering in mag komen
Je smijt hier wel een hele hoop op elkaar. Niemand strijdt af dat sex met kinderen in deze tijd verwerpelijk is.

Het ging erover dat niet alle pedofielen strafbare daden stellen.
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden