Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies
O
Denkt U dat écht,man,man,dan noemen ze hem gewoon een fantast die méér aandacht naar zich wou toetrekken dat hij momenteel als tweevoudig moordenaar verdiend....
Mijn schoolvriend van destijds heeft zelfs nooit een excuus ontvangen van die superflikken die hem destijds volkomen onschuldig achter de tralies deden belanden...  
|
Waarom zou hij volgens uw theorie die 2 moorden wél gedaan hebben.geen bewijzen alleen een bekentenis..
Volkomen onschuldig da ken ik niet..meestal gaat men eerst zoeken bij personen met een 'voorgeschiedenis'..ik heb het nu over zware criminaliteit..kleinere vergrijpen komen niet in den bak..
Citaat:
wie weet is het geen labiel persoon die misschien niets misdaan heeft
|
Een conclusie die niemand die de zaak kent of volgt trekt omwille van het gerbrek aan aanwijzingen daarvoor..zet gij er uw geld maar op in..
Advocaat Quintens, bekend als een gewetensvol man, had aan anderhalf uur genoeg om te weten dat hij de maatschappij niet kon dienen door RJ te verdedigen..het lijkt me sterk dat hij bij een mentaal labiele of verkeerdelijk beschuldigde deze conclusies zou trekken..héééél sterk.