Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peace
Deze kindercheques moeten tot doel hebben om ervoor te zorgen dat kinderen krijgen geen onhaalbare finaciële aderlating voor veel mensen zal zijn.
Onze eigen bevolking is aan het afnemen Een van de belangrijkste redenen daarvoor is dat de meeste gezinnen, tweeverdiener gezinnen zijn en dat het voor moeders of vaders vaak onhaalbaar is om kinderen op te voeden en ook op een werk te presteren.
Persoonlijk ben ik van mening dat deze vergoeding in de eerste plaats moet voorbehouden worden voor de eigenlijke doelgroep. Dit is de blanke bevolking die aan het afnemen is.
Dit is uiteraard enkel mijn persoonlijke mening en deze komt waarschijnlijk niet overeen met de bedoeling van het voorstel van het Vlaams Blok.
Hoe dan ook vind ik dit voorstel best een kans waard. Het eerdere voorstel "vrouw aan de haard" was vergelijkbaar, maar minder duidelijk uitgedrukt. Andere partijen hebben daar gretig misbruik van gemaakt om te stellen dat het VB, de vrouwen weg wilde hebben van de arbeidsmarkt. Dit voorstel wil de vrouwen duidelijk een mogelijkheid meer in hun leven geven.
Nu besluiten ze vaak geen kinderen te nemen ondanks dat ze dat graag zouden willen, puur vanwille de financiële impact.
Het Vlaams Blok, wil deze vrouwen helpen bij hun keuze, door een financieel duwtje in de rug.
|
Graag de exacte definitie van eigen bevolking ???