Los bericht bekijken
Oud 18 januari 2010, 17:23   #125
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN

AdrianHealey's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Samsa Bekijk bericht
moet ik onder de indruk zijn van je domme ad hominem?
Neen, ik ben ook niet onder de indruk van de jouwe.

Citaat:
dat doe ik al in het tweede deel van die zin. Blijkbaar dicteerde het incentive je om niet verder te lezen...
Het tweede deel van die zin is:"wereld, gedrag maar deze die ik in het vet heb gezet lijkt me toch de meest opmerkelijke" waar ik geen enkele assumptie zie over 'mensen', enkel over het institutioneel kader van de samenleving. Dus neen, u doet dat niet...

Uw punt is dat ik een welbepaade institutionele assumptie - die ik overigens niet maak; zelfs niet in het stuk dat je citeert - maak. Dat wil ik u zelfs nog gunnen, maar daar ging mijn vraag niet over.

Ik vraag een uitgebreide kritiek op al die zogenaamde 'onnozele' assumpties die ik zoal maak. Dat interesseert mij het meest. Want u maakt zich nogal er snel vanaf dat ik 'x' vergeet/geen rekening mee houd, etc. Dat mag u allemaal gerust beweren en het interesseert me niet zo hardom u te overtuigen. Ik vraag me gewoon af of je deze regelrechte aanval kunt onderbouwen - want simpelweg zeggen: 'je maakt er een heleboel, met deze als voornaamste' is nogal eenvoudig. Als het zo duidelijk is dat ik er een heleboel maak, dan ben ik toch uitgebreid benieuwd naar waar je het zoal over hebt.
"Anyone who denies the law of non-contradiction should be beaten and burned until he admits that to be beaten is not the same as not to be beaten, and to be burned is not the same as not to be burned."

Laatst gewijzigd door AdrianHealey : 18 januari 2010 om 17:32.
AdrianHealey is offline   Met citaat antwoorden