Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje
Hou nu eindelijk toch eens op over taalproblemen.
Zoals het nu bezig is, spreekt men binnen 4 �* 5 generaties toch overal Engels, gewoon omdat dit de economische taal in de wereld is.
Voor je derde optie zie ik heel veel problemen.
Vlaanderen en Nederland leveren zelfs vandaag nog bloedige economische veldslagen.
Op economisch vlak lusten beide belangrijke economische regio's uit die landen elkaar rauw en gebruiken ze alle middelen om elkaars economie te vernielen.
En er is nog steeds een reden geweest waarom de Vlaamse bevolking in 1830 de Nederlanders heeft laten verjagen en niet heeft meegevochten aan de zijde van Orange.
Er zijn nog steeds reden waarom de mensen van onder de moerdijk een hekel hebben aan deze van boven de moerdijk en die reden bestaat al van voor 1830 en zijn nog steeds niet verdwenen.
Er zijn reden waarom Nederlands-Limburg zo naar Belgisch-Limburg kijk en er beter mee samenwerkt dan met haar Nederlandse buurprovincies.
Er zijn reden waarom er zoveel Nederlanders in België komen wonen, terwijl het aantal Belgen dat naar daar verhuis te verwaarlozen is.
Als Vlaanderen toch met een ander natie zou moeten samen gaan, wel dan liever de Duitsers of de Fransen.
Beter en veiliger voor onze economie.
|
Ja, ik zie het al. wanneer ik dat allemaal lees én daarbij ook nog je boodschappen #65, 66, 68 en 73, dan weet ik genoeg. Je ba