Los bericht bekijken
Oud 20 januari 2010, 12:01   #449
Jarno
Parlementsvoorzitter

Jarno's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door spherelike Bekijk bericht
Ik gun de daklozen alle hulp, meen nog ik doe actief mee. Vandaar dat ik des te koleiriger ben als men de miserie van deze mensen politiek misbruikt. En zelfs bij deze sukkelaars de eigen volk gedachte wil doordrukken.
Blijkbaar hebben die vetbetaalde parlementaire broekverslijter niet door dat echte armoede echte solidariteit schept, over godsdienst, cultuur en afkomst heen.

U weet allicht zelf wel beter dat het niet over hulp gaat, maar over een politieke zet. U mag dat blijven verdedigen, maar in eer en geweten?
Ga jij zelf een behoeftige voorbijsturen? Als nu blijkt dat zijn godsdienst varkensvlees enkel in uiterste nood toelaat, ga jij dan cheken of hij wel in uiterste nood is en hem spek aanbieden?
Vind jij dit echt nog medemenselijk, niets aan de hand?
Zo een beetje gelijk linkse krakers die kraken om armen te helpen maar niemand toelaten die hun politieke visie niet deelt? Of is het zo dat je enkel mag discrimineren op basis van overtuiging maar niet op afkomst?