Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tamam
2 dingen die saai worden:
1) altijd denken dat tegenstanders jullie bestempelen als "neo-nazi's / fascos". tot mijn weten werd dit in dit topic nog niet gedaan... blijkbaar bestempelen jullie zelf al te graag met de cliché's..Of jullie doen maar al te graag tegenstanders af als mensen die enkel kunnen roepen dat jullie "nazi's", etc zijn.
2) Metternich die om de zoveel maand afkomt met "kijk naar mij wat een nazi ik ben; ik ben gisteren nog een pitta gaan eten, looool".
Allemaal goed en wel ; maar ga vertel eens hoe een pitta kot -waar men nota bene onderling Turks praat- past in jullie Vlaamse cultuur die persé, geforceerd, Vlaams moet blijven. Volgens mij een prachtig voorbeeld van culturen die wisselwerken; mensen die de Vlaamse identiteit hoog en fanatiek in het vaandel dragen maar zich toch niet in kunnnen houden om af en toe een pitta te gaan eten  Jullie eisen een Vlaamse toekomst en gaan vervreemding tegen, maar toch proeven jullie letterlijk van een van de positievere vruchten die migratie afgeworpen heeft in Vlaanderen. Jullie identitair idealisme en etnisch-culturele behoudszin was zowieso al een farce.
|
Want (multi)cultuur beperkt zich tot voeding, muziek en dans... Dank u om die rare gedachtekronkel nog eens te bevestigen!