Los bericht bekijken
Oud 20 januari 2010, 18:13   #71
100%Turk&Moslim
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Oh ja? Op welke wijze wordt er tegen u als moslim in Europa oorlog gevoerd?
Vergeet u niet even dat het eerder omgekeerd is; net zoals andere burgers genieten moslims hier van zekerheden die in eigen land totaal ontbreken zoals toegankelijke gezondheidszorg, sociale zekerheid en toegang tot onderwijs.
Toch voert een gedeelte van de moslimwereld in Europa oorlog; tegen de normen en waarden van Europese landen of gaat u ontkennen dat er ook binnen een aantal moskees wordt aangezet tot haat en maatschappelijk conflict bij vooral uw Marokkaanse broeders?
Welke oorlog ? Alleen de WTC-gebouwen + de aanslagen in Madrid en Londen. Voor de rest heb ik geen weet van een oorlog die de islam voert tegen het Westen. Geen enkele islamitische land heeft de oorlog verklaard tegen het Westen. Blijf bij de les.
Bovendien ben ik er sterk van overtuigd dat Osama bin Ladin werkt voor de CIA. Hij is van die 'moslims' zoals Hamid Karzai die hun bevolking de rug toekeren en de dood injagen voor eigen financieel profijt. Net zoals Hamid Karzai is Osama bin LAdin goede vriendjes van de neoconservatieven. Al Qaida is een mythe !

De oorlog in Irak : het Westen voert oorlog tegen een islamitisch land.
Ik heb Irak de oorlog niet weten verklaren tegen het Westen. Heeft Saddam het Westen aangevallen, EERLIJK ? Neen !

Mag Iran geen kernwapens hebben ? Waarom mag Israel wapens hebben en Hamas die door israel wordt onderdrukt niet ? Hamas is een verzetsbeweging. In zijn strijd tegen Israel steun ik Hamas 100%, maar ik verafschuw de dood van civiele burgers door bomaanslagen.

Laatst gewijzigd door 100%Turk&Moslim : 20 januari 2010 om 18:13.
100%Turk&Moslim is offline   Met citaat antwoorden