[quote=Fieseler;4555442]
Citaat:
helaba: voor U is het "mijnheer de officier"
Inderdaad.
Één van de vele redenen waarom het VB mijn voorkeur wegdraagt als politieke formatie.
Uh?
Dit is een gemakkelijke.
De imam natuurlijk
A/ Omdat er "ergens in en moskee" geheid veel meer aanhangers liggen dan in een kerk.
B/ omdat hij met het boek (mein Korankampf) in de hand oproept tot uitroeien van ongelovigen, discrimineren van de vrouw, vermoorden van anderssexuelen, afschaffen van de democratie, uitroeien van onze kulturele verworvenheden, enz enz...
PS: die conservatieve aartsbisschop is al eeuwen en eeuwen aanwezig...en kijk waar we staan.
De imams zijn ook al eeuwen en eeuwen in de moslimlanden aanwezig...en kijk waar zij staan.
|
Zever, en dat weet u ook. De imam preekt in zijn moskee, en heeft niets te zeggen in de moskee ernaast. Een aartsbisschop moet gevolgd worden door iedereen die nog tot zijn club wil behoren.
Ik hoop dat hij de bergrede nog eens actueel maakt, en toepast op armoede hier, wallonie, vluchtelingen, migranten en armoelanden. Ik ben benieuwd u dan te horen.
Dan wordt het waarschijnlijk een hetze zoals tegen de toespraken van de koning als die oproept tot de katholieke waarden van solidariteit en verdraagzaamheid.
Jullie kunnen echt proberen om te doen alsof juliie het menen, maar jullie daden of het gebrek eraan, zeggen het tegendeel.