Los bericht bekijken
Oud 21 januari 2010, 10:47   #23
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

[quote]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door spherelike Bekijk bericht

Zever, en dat weet u ook. De imam preekt in zijn moskee, en heeft niets te zeggen in de moskee ernaast. Een aartsbisschop moet gevolgd worden door iedereen die nog tot zijn club wil behoren.

Ik hoop dat hij de bergrede nog eens actueel maakt, en toepast op armoede hier, wallonie, vluchtelingen, migranten en armoelanden. Ik ben benieuwd u dan te horen.
Dan wordt het waarschijnlijk een hetze zoals tegen de toespraken van de koning als die oproept tot de katholieke waarden van solidariteit en verdraagzaamheid.
Welk een triest gezeik zeg.
Wij mogen niet protesteren tegen onder andere het verminken en discrimineren van vrouwen omdat er hier (mede door bestuur door sossen) een 16% armoedepercentage is?

man man man...

Citaat:
Jullie kunnen echt proberen om te doen alsof juliie het menen, maar jullie daden of het gebrek eraan, zeggen het tegendeel.

Eerst miljarden euro's uitgeven om het VB (via alle mogelijke vormen van uitsluiting, cordon sanitair, cordon mediatique enz) van de macht te houden (ipv dat geld aan de armen te geven) en dan nog datzelfde VB durven verwijten dat uw uitsluiting heeft gewerkt?

man man man...