Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Waarvoor het VB zijn door de staat betaalde medewerkers inzet is hun zaak, er zijn daar geen beperkingen op; alsof de door de staat betaalde medewerkers van andere partijen de ganse dag studiewerk werrichten, laat mij niet lachen, er zijn er daar ook genoeg die de hele dag niets anders doen dan de koffie uitschenken.Soep uitschenken aan armen lijkt mij dan toch nuttiger te zijn.
Bewust verzwijgen dat de kaders van "liefdadigheidsinstellingen" toplonen verdienen lijkt mij toch wel van een andere orde.
Uw argumentatie trekt op geen ballen en om het met uw woorden te zeggen: zoals altijd.
|
Is de kritiek op werkingskosten van medewerkers niet wat gratuit, als die van uw partij door de staat betaald worden, en die van de liefdadigheidsinstellingen niet? Er zal waarschijnlijk wettelijk niets tegen int ebrengen zijn, dat die ingezet worden om de partij te runnen, maar de bedoeling ervan is duidelijk anders.
Ik ken niet alle door de overhied betaalde medewerkers van alle partijen. ik ken er wel een aantal. uw uitspraak is ronduit beledigend voor hen, die universitair geschoolden werken zich te pletter, in lange dagen en zelfs in de weekends, als er een opdracht af moet zijn. Je kan dan ook in het parlement duidelijk zien wie er dergelijke backup heeft, en onderbouwde dossiers en kritiek hebben, en wie er niet verder geraakt dan het debiteren van slogans.
Zolang er genoeg dommekloten van kiezers zijn, die niet meer verwachten van de inzet van zoveel gemeenschapsgeld kan dat uiteraard zo blijven.
Etisch gezien zou men zich dan ook beter onthouden van kritiek en loze beschuldigingen naar anderen toe op domeinen waar men er zelf de kantjes vanafloopt.