Los bericht bekijken
Oud 22 januari 2010, 16:21   #1
RASPOUTINE
Europees Commissaris

Standaard Eigen miserie "eerst".

Elke keer dat ik ga wandelen in bepaalde steden, komt er een Belg naar mij met de vraag, “hebt u aub een beetje kleingeld voor mij, voor te eten?”

De helft zijn jongen mensen die niet lijkten op dronkaards, het was dan toch voor eten.

Het volk heeft voor “Haïti” opnieuw gegeven de pers is opnieuw massaal opgekomen.

Maar iedereen weet dat het veel meer had kunnen zijn of worden, onder welke voorwaarde is daarbij de vraag?

Is het de verdomde plicht niet van de media wanneer zij giften gaat verzamelen er vervolgens ook voor te zorgen van deze te volgen?

Meer dan transparentie of niet?

Ik bedoel de “Tsunami giften” waar zijn zij gebleven?

Wanneer krijgen wij daar een correcte en complete boekhouding van?

Indien wij dat vandaag zouden hebben zouden wij, opgelucht van het bereikte doel, misschien meer doen of iets doen?

Nu weten wij het niet.

Komt er in Haïti een nieuw “presidentieel paleis” ?

En wat gaat er met onze eigen sukkelaars gebeuren, dat is de vraag die elkeen die voor het buitenland stort zich mag stellen.

De rommelkredieten kwamen van Amerika en de wederopbouw zal grotendeels ook in Amerikaanse handen komen.

Wanneer krijgen wij de waarheid over de rommelkredieten?

Hebben wij dan geen geld nodig voor Europa laat staan België, is ook een goede vraag?

Bij de post moet je voor een storting voor Haiti 85 cent betalen aan kosten, zij hebben geen instructie gekregen zegt men daar...
De post geniet dus mee... maar wel van de miserie!
Wat een beleid!
RASPOUTINE is offline   Met citaat antwoorden