Los bericht bekijken
Oud 10 mei 2004, 22:05   #90
imponderabilia
Schepen

imponderabilia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jonas Elossov
Het gaat er niet over dat de politie enkel immigranten oppakten, het gaat erom dat ze mensen aanvielen die er niets mee te maken hebben... Ze pakten gewoon elke allochtoon aan in een straal van 50 meter, en dat waren er nogal veel, het was ook de marrokaanse stand... Bovendien heb ik nergens 'maar marokanen' geschreven, ik zou niet weten waarom... Maar waarop ik doelde is dat die fascisten er telkens doen alsof blanken gevaar liepen...
Ten tweede wil hier niemand antwoorden op het feit dat de fliks scherp bij hadden, en het nog gebruikt hebben ook, terwijl dat op massagebeurtenissen niet kan!!!
Ten vierde, aan alle blokkers, er was tussen die 30 vechtenden ook ne nazi die zich enthousiast aan de kant van de politie schaarde en rake motten verkocht, van opportunisme gesproken...
Ten vierde viel ik helemaal de werking van Manu Mundo niet aan, mij neef werkt er trouwens voor, maar je kan er toch niks tegen hebben dat je campagne voert tegen racisme en voor gelijk rechten voor iedereen...
En ten vijfde, wat klets je nu uit je nek als je zegt dat europa siociaal is, allez, das geen topic voor hier, maar europa is niets anders dan een on-democratisch kapitalistisch apparaat in dienste van besparingen en herstruktureringen... Blijkbaar ken je Europa niet...
Al die welluidende termen als fascisten en kapitalistisch apparaat en de politie die als in een politiestaat iedereen willekeurig oppakt.
Geloof jij nu echt zelf wat je schrijft of is jouw bericht misschien ook een grap?

Je bericht zit vol tegenstrijdigheden 1) Iedere allochtoon werd binnen een straal van 50 meter opgepakt en toch werden er maar 28 mensen opgepakt (dan zaten er dus in een straal van 50 meter of anders 7859.98 vierkante meter slechts 28 allochtonen, en dat aan het marokkaanse dorp!).
2) Ik raad je aan eens een soort vijf jaren uitstap naar de Verenigde Staten te doen en dan mag je nog eens komen vertellen hoe Hyperkapitalistisch en nationalistisch en fascistisch Europa en Belgie wel zijn.
3) Je hebt inderdaad nergens geschreven Maar marokkanen maar daar komt die quote wel op neer

Citaat:
Quote:
Ten eerste... het waren inderdaad marokaanse jongeren die tegen elkaar vochten, maar je moet nu niet telkens overdijven, er deden misschien 30 jongeren mee aan dat gevecht, het gevecht had trouwens plaats bij de marokaanse stands, dus diegene die last hebben van het gevecht waren dus geen bleekscheten, maar het waren de ouders van diezelfde migranten...

Hierbij een quote uit een quote

Citaat:
dus diegene die last hebben van het gevecht waren dus geen bleekscheten, maar het waren de ouders van diezelfde migranten...
Dit maakt dus volgens jou het gevecht minder erg, want het waren MAAR de migrantenouders die er last van hadden en niet de bleekgezichten (ugh )