Los bericht bekijken
Oud 24 januari 2010, 01:15   #4501
rikbe
Europees Commissaris

rikbe's schermafbeelding

Stuur een bericht via Skype™ naar rikbe
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Gniffel, dat zijn prognoses. Net zoals het voorspellen van de lottonummers door middel van een algoritme dat alle voorgaande gevallen nummers gebruikt als referentie.

Wat zijn de resultaten van een grote klimaatverandering? Kustgebieden overstroomd, eilanden weggespoeld, meer en zwaardere stormen, zoals voorspeld in "Moeder der Stormen". Of gaan we voor "The sixth winter"? Een oprukkende ijstijd die een paar jaar nodig heeft?

In alle geval, enorme volksverhuizingen en veel doden zijn perfect mogelijk. En dat, vind ik geen slechte zaak. Bij verandering, pas je aan of krepeer.

Ik verwelkom verandering, het geeft me uitdagingen. En ik ben een nogal vocaal voorstander van een reductie van de plaag mensheid, met zo'n 90%. Zelfs al ben ik zelf een slachtoffer van die reductie.

(Hm, spijtig dat ik geen microbioloog ben, of geneticus, dat zou me meer mogelijkheden geven om even een "Captain Tripps" virus te creeëren, nu moet ik het houden bij de duurdere technologie van bommen en granaten.)
Bij een oprukkende ijstijd zouden wij de klimaatvluchtelingen zijn en ik twijfel dat de Afrikanen ons zo zouden vertroetelen als wij nu hen.
Het zou eerder iets zijn van "the biggest gun".