Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door straddle
totaal naast de kwestie.
Gij provoceerde (''marginaal''), ik reageerde even provocerend op uw eigen aanval (veel geld). Of het waar is doet er zelfs niet toe (ik heb elders op het forum al gezegd dat ik fortuinen kwijt was... so what). Ge geloofde het en liet u meeslepen. Het is een zwak punt van vlamingen/belgen overigens: men gunt nooit andermans succes of verdiensten.
Nijd en afgunst zijn echter dooddoeners in een meritocratie zoals de VS. Grootverdieners hebben een voorbeeldfunctie. Wie zich zoals u opwerpt als voorroeper van de VS maar afgunstig reageert op grootverdieners valt dus door de mand en heeft een verborgen agenda. Dit is inmiddels aangetoond en is alles waar het mij om te doen was.
en nu ben ik weg. ik zit nl op vs uur.
|
Ocharme toch,ocheere toch.Met uw uitlatingen zijt gij politiek marginaal en dus moet ge er tegen kunnen zo genoemd te worden.Gewoon een feit.
Ik ben geen voorroeper van de VS.Ik heb wel een hekel aan mensen die ganse dagen niets anders doen dan op de VS vitten en al de rest negeren.
Ik ben niet afgunstig op grootverdieners.Ik heb iets tegen mensen die daar een punt van maken.