Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door neruda
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon
Om nog even terug te komen op de oorspronkelijke vraag van deze thread:
Wankelt de positie van Donald Rumsfeld?
Het antwoord is dus zoals ik voorspeld had : NEEN.
Volgens peilingen in de Verenigde Staten zijn zo'n 70% van de Amerikanen geschokt door de foto's en vinden deze verwerpelijk.
Toch zeggen in diezelfde peiling ook 70% van de Amerikanen dat Rumsfeld hier niet voor hoeft af te treden, laat staan ontslagen worden.
Wat onze Neruda en zijn vrienden van de onvoorwaardelijke anti-club ook moge vinden, geloven, hopen, denken en voor bidden :
Donald Rumsfeld blijft.
En maar goed ook !! 
|
Not so fast,Antoon,dit is maar een topje van het ijsberg,het Congres verwacht deze week nog meer foto's die ze ter inzage krijgen.
En naar het schijnt zijn diegene we al gezien hebben maar een kleinigheid.
Dus ik zou zeggen , hold the horses ..vooraleer je weer uw neus tegen de feiten gedrukt krijgt...  ..remember WOMD..waar zijn ze eigenlijk gebleven ???? 
|
Bwa, zelfs als er nog foto's zijn, dan nog zie ik niet goed in waarom Rumsfeld zou moeten opstappen, hij is namelijk een van de beste Secretary of Defence die de V.S. hebben gehad.
En zelfs als hij toch aftrad (bijvoorbeeld om de Arabieren wat te sussen), dan nog is het niet zo erg. Genoeg goede mensen om zijn plaats in te nemen, bijvoorbeeld Wolfowitz.