Los bericht bekijken
Oud 26 januari 2010, 12:47   #9
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Soms denk ik aan de Japanners tijdens WOII... Ook zo'n volkje dat, eens ze begonnen waren, van geen ophouden wilden weten. Je overgeven, zelfs als het echt niet anders meer kon, was de grootste oneer die ze zichzelf konden aandoen, en dus liever:hara kiri!
Zelfmoord plegen tot meerdere eer en glorie van hun keizer/god!
De Amerikanen zaten dus met de keuze: we blijven verder doen zoals we bezig zijn met hen en er zullen nog vele duizenden nodeloos sneuvelen... of we "forceren" de zaak met een atoombom, en gedaan ermee!
Ok, ik stel het hier wat "eenvoudig" voor, maar het gaat om algemene plaatje...
En dus maak ik onwillekeurig een vergelijking met het gedrag van de Japanners destijds en de moslims nu! Er zal nooit een einde komen aan hun gedoe? Ze zullen verder geweld en verderf blijven zaaien tot ze de wereld onder controle hebben, en ze beschikken over genoeg gebrainwashed idioten die, alsof het niets is, hun leven willen geven, zoals de kamikazes destijds???
Zal het ook ooit moeten stoppen met een atoombom op hun regio's om ze klein te krijgen? Het is wreed... ik weet ik.
En we moeten vooral niet wachten tot ze zelf atoombommen tot hun beschikking hebben, en hier zijn we ook niet over sprookjes bezig! Want zij zullen zich niet zoveel vragen stellen, ook al brengen ze er een deel van hun eigen bevolking mee om! Doen ze nu al genoeg "in het klein" met hun bommengordel-dragers...
andev is offline   Met citaat antwoorden