Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door benonie
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door muys
het feit dat de pvda op zijn website stalin verheerlijkt en ontkent dat deze ooit de hand zou hebben gehad in enige vorm van genocide tegenover andersdenkenden zegt voor mij genoeg over het prediken van onverdraagzaamheid door linkse partijen. het is immers bewezen dat de heer stalin verantwoordelijk is voor een meervoud van de slachtoffers die hitler op zijn geweten heeft (niet dat ik hitler wil goedpraten).
verder is het vlaams blok niet veroordeeld, door het naar cassatie gaan is de uitspraak van het hof van beroep opgeschort en dus momenteel niet rechtsgeldig.
vindt u het verder niet raar dat men 3 aparte rechtbanken heeft moeten zoeken om het blok te kunnen veroordelen, het feit dat de rechter in kwestie voorzitter is van de franstalige lions club in gent zal er zeker niets mee te maken hebben 
|
Heb ik u gevraagd om op de PVDA te stemmen?
spreekt er iemand over een nietsbetekende partij met blinde idealisten die de volgende vekiezingen nog maar eens zal verliezen?
het is wel raar dat u ook het communisme , dat hier niet meer bestaat, probeert te bestrijden. Dat is een van de kenmerken van extreemrechts natuurlijk.. steek alles op de rooie communisten, ook al betekenen ze NIETS meer in belgie.
|
u vroeg toch om een voorbeeld dat aantoonde dat extreem linksen onverdraagzaamheid prediken, volgens mij zijn communisten wel degelijk extreem linksen......
Maar Belgen, neen Belgen zijn er niet
|