Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus
Je smeert het er veel te dik op. Er zijn natuurlijk wel ondernemers die houden van rijkelijk tafelen (en dan het er nog maar van af wat je daar onder verstaat). Maar er zijn er vele andere die daar volstrekt geen voorstander van zijn, zowel om redenen van gezondheid als om de eenvoudige reden dat ze niet over veel tijd beschikken. Mijn indruk is dat het vooral de oudere generatie is die behept is met die "eten en drinken"-gewoonte. Maar wanneer je een verantwoordelijke functie bekleedt en het op efficiënt werk aankomt, dan is een "Bourgondische" maaltijd (besproeid met de nodige wijn) volstrekt niet aanbevelenswaardig. De jongere generatie heeft het daar niet zo erg meer op begrepen.
|
Ik smeer er niks dik op. Ik laat mijn stelling bevestigen door mensen (EVD) die met kennis van zaken spreken.
Eerst betwist u de bevindingen van de Nederlandse Kamer van Koophandel en nu weer deze van de EVD. En dat zijn twee onafhankelijke organisaties die weten waarover ze spreken omdat ze dagdagelijks bezig houden met de internationale handel. De EVD (internationaal) is ook een Nederlandse organisatie die valt onder het Nederlandse Ministerie van Economische Zaken.