Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok
1 Blinkt opnieuw uit in niet antwoorden.
2 Waar zie jij in mijn vraag "zelfstandige" staan? Natuurlijk heeft een zelfstandige geen problemen op de arbeidsmarkt.
Wanneer krijd ik de bron waarnaar ik vraag?
3 Waar vind ik je bewering terug in de tekst?
En je negeert nog altijd
Verder is een volledige groep veroordelen op basis van de ervaring met 1 persoon uit die doelgroep evengoed discriminatie.
Ik hoop van harte dat het de laatste keer is dat je niet en/of naast de vraag antwoordt.
|
1 is duidelijk en helder antwoord; er staat precies wat ik bedoel!
2. is duidelijk antwoord, of iemand met mbo opleiding problemen ondervind is afhankelijk van het niveau,of u het woord zelfstandige gebruikt heeft er helemaal niets mee te maken, er bestaan in mbo vier niveau, een verschil met Vlaanderen waar onderscheid is tussen zuiver beroeps en technisch, dat verschil kent Nederland niet en is dus ook in de studie niet gemaakt, toch zal het niveau arbeidskansen bepalen, logisch niet???
3. lees zelf de studie nog eens, beeldvorming wordt wel degelijk er in vernoemd ALS REDEN WAAROM ALLOCHTONEN MOEILIJKER WERK VINDEN, ondanks u eindeloos gemuggenzift!!
J e maakt jezelf totaal belachelijk met je redeneringen; uiteraard willen werkgevers mensen die doen wat verwacht wordt, daarbij gaan ze niet af op 1 ervaring; maar op meerdere waardoor negatieve beeldvorming ontstaat en men weigerachtig staat tegenover wie tot die doelgroep behoort, die redenering wordt gesteund door de vaststelling dat wie een hoger diploma heeft( waarvan werkgevers dus veronderstellen dat je ook meer kwaliteiten hebt!) dit hele probleem van negatieve beeldvorming niet speelt!
En nu Arti, beschouw ik dit als afgelopen!

Je hebt meer dan genoeg aandacht gekregen, wanneer je geen nieuwe elementen aanbrengt zie ik deze discussie als beeindigd!