Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door leentje20
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frank Vanhecke
Om een beetje de vragen te bundelen zou ik het volgende willen antwoorden:
Ik ben voorstander van de vrije meningsuiting. Mensen moeten de kans hebben om hun mening - ook al ben ik het niet met deze meningen eens of vind ik een mening smakeloos of ongepast - te uiten. Men mag geen opinies vervolgen. Ik ben er dus geen voorstander van om bepaalde blaadjes zoals Carrefour te verbieden, ook al ben ik het er volledig mee oneens.
Om op de laatste vraag te antwoorden, kan ik u zeggen dat een procedure voor het Hof in Straatsburg niet opschortend werkt. Als Cassatie niet verbreekt, zullen we wel genoodzaakt zijn om een of ander initiatief te nemen om het voortbestaan van ons gedachtengoed niet verloren te laten gaan.
|
soory hoor maar het systematisch discrimeneren van andere bevolkingsgroepen vind ik geen recht op vrije meningsuiting!!! 
|
vindt u dan het systematisch positief discrimineren van een andere bevolkingsgroep een recht op vrije meningsuiting. als je consequent bent moet je dat dan ook wel veroordelen.
daarbij is het blok momenteel niet veroordeeld voor discriminatie, ten spijt van wie het benijdt