Eerst een bloemlezing van wat ik zoal allemaal op mijn kop mocht krijgen in 1 draad:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Shadowke
das zever hé spiegeltje wat je nu zegt.
dat is nu eens typisch belgicisme (met onbenullige argumenten afkomen om je verdediging te staven) en je wilt niet dat men tegen je zegt dat je een reactionair belgicist bent.
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hendrik de Stoute
U lijkt wel nostalgisch naar de 19de eeuw toen we ook al door een minderheid ( de Franstalige burgerij) werden bestuurd. U bent blijkbaar niet zo'n voorstander van de democratisering. Al zeker niet van de emancipatie van Vlaanderen. Waarom zou Vlaanderen dan naar uw stem moeten luisteren?
|
Citaat:
Wie nu beweert dat er geen overleg was is ofwel te kwader trouw of is mogelijk zo zat als een kanon. Gezondheid!
|
Citaat:
Het wordt tijd dat u in het ballonnetje blaast. U hebt de 0.8 promille duidelijk al ver overschreden!
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus
Je bent nog niet zo lang op dit forum. Maar geleidelijk is duidelijk geworden wat voor vlees we in de kuip hebben. Iemand die, met een vloed aan woorden en een fantasierijk van de hak op de tak springen, regelmatig van zichzelf zegt dat hij Vlaming is. Maar, als puntje bij paaltje komt blijkt dat je een belegen Belgicist van het zuiverste water bent. Dat is jouw recht hoor, mij niet gelaten. Het maakt de zaken eenvoudiger. We hebben dan je overvloedige uitleg niet eens nodig.
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renesse
Uw onnozelheid om alles goed of alles slecht te vinden, daar doe ik niet aan mee. Grow up.
|
Citaat:
Dan ben je ofwel te vadsig of te keikoppig om zelf eens te kijken (en ik herhaal, je hoeft niet zo ver in de grondwet te lezen).
Ofwel wordt je bij de lectuur van die grondwet plots analfabeet.
Hoe dan ook, verwacht niet dat ik jou op je wenken bedien.
|
(het staat er dan ook niet in)
Citaat:
Doe niet zo kinderachtig nukkig kerel. Halle-Vilvoorde maakt deel uit van het Vlaams gewest omdat het deel uitmaakt van Vlaams Brabant. En in de grondwet staat héél duidelijk dat Vlaams Brabant deel uitmaakt van het Vlaams Gewest. Daar kan een onlogische keikop ook niet omheen.
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Shadowke
je trolgehalte haalt weer hoge ogen.
|
In dezelfde draad krijg ik een waarschuwing voor het gebruik van het woordje 'sukkel'. In de hele draad is dat
'geknipt'.
Dat is vooral in de volgende berichten wel heel bizar:
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=167
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=183
In deze berichten werd het woordje 'sukkel' geknipt, terwijl schelden naar mij toe in al zijn glorie mag blijven staan. Zoals daar staat "Doe niet zo kinderachtig nukkig kerel."
Nu goed. Ik heb geen zin om de waarschuwing aan te vechten. Het heeft ook geen enkele zin.
Ik heb wel een aantal vragen.
Wordt er in dit forum van mij verwacht dat ik mij verdedig door op elk bovenstaand geciteerd bericht op het

te klikken ?
Hoe verweert een eenling zich
als een groep, in dit geval orangisten, allemaal en eensgezind het

gaat gebruiken als een wapen in de discussie ?
Is er een lijst van woorden die men niet kan en niet mag gebruiken op dit forum ?