Los bericht bekijken
Oud 1 februari 2010, 00:16   #28
Jaani_Dushman
Secretaris-Generaal VN

Jaani_Dushman's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul Bekijk bericht
Ik vraag mij altijd af, had Sabena met het systeem Ryanair gevlogen... dus vliegtuig doen 20uur vliegen per dag, tijd tussen landing en opstijgen minimaliseren, efficient valiezen en passagiers inladen, efficient systeem van reserveren van etiketten, alles doorgedreven efficienter maken.... Is inderdaad een deel management... maar hoeveel keer zijn ze gestruikeld over piloten die de werkdruk te hoog vinden, eisen om met drie te vliegen, eisen om zoveel uur tussen de vluchten etc ???

Ik vraag mij dan ook altijd af, als ze dan Af zijn bij Sabena, of ze dan dezelfde werkvoorwaarden hebben als ze dan even later voor Ryanair vliegen ??? En waarom protesteren ze dan daar niet ???
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul Bekijk bericht
Pelgrim er bestaat geen absoluut te hoog of te laag,daar heb je hoogstens een momentje gelijk.
Maar bekijk het kader waarin we werken, als duitsland zijn werknemers 10% langer doet werken... dan daalt de loonkost in duitsland 10%. Als duitsland de sociale lasten op arbeid doet zakken met 5%, en vervangt door lasten op energie, dan heb je uw loonhandikap tov van duitsland in één klap 100% gecorrigeerd.

Dus is onze arbeid te duur... ergens wel, en we doen er best iets aan , want aan het tempo dat werk hier weglekt uit belgie vind ik het niet mooi meer; Een economie draait nog altijd op bedrijven met toegevoegde waarde; Ik zie hier wel bedrijven vertrekken met toegevoegde waarde, maar Belgie is te duur...
Dus we moeten steeds goedkoper worden dan de buurland, die op hun beurt weer proberen goedkoper te worden dan wij, waarna wij weer goedkoper...

En toch blijven vasthouden dat het wetenschappelijk bewezen is dat het liberalisme voor welvaart zorgt.

Je moet maar durven.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability".
Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
Jaani_Dushman is offline   Met citaat antwoorden