Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door benonie
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door muys
alstublieft zeg, zelfs op de site van blok buster staat er : ik citeer "Dewinter die Dillen nabootst? De eerlijkheid gebiedt ons wel van te zeggen dat hij gewoon de eed aflegde"
in andere postings vertelt u dat u neit partijgebonden bent en niet politiek actief, daarom versta ik echt niet wat u op een vlaams blok betoging gaat doen. of zuigt u hier weer wat uit uw duim. ik ben al naar veel betogingen gezien en heb nog nooit de hitlergroet gezien....
|
Ik ging daar niks doen, ik probeerde aan pakje sigaretten te halen in de dichtsbijzijnde tabakswinkel en werd opgezogen in een sfeer van racistische slogans en demagogische zeverderij dat ik er mij echt niet meer op men gemak van voelde.
Nog maar eens herhalen dus, want u probeert uw fascistische strategie weer te gebruiken om iets te weerleggen zonder werkelijk iets te zeggen.
Phillippe Dewinter en met hem een heleboel andere blokkers brachten in het verleden om veel veschillende gelegenheden de hitlergroet. Dit is voor iedereen bekend door tv of door zelf een manifestatie van dichtbij te kunnen meemaken.
Waarom brengt dewinter en nog andere blokkers geregeld de hitlergroet?
(ik zal dus nog maar eens proberen de vraag te stellen, waarop ik waarschijnlijk weer eenzelfde soort van fascistisch leugenachtig antwoord zal op krijgen)
|
tja, wat kan ik daar op zeggen, behalve dat het leugens zijn.....
Maar Belgen, neen Belgen zijn er niet
|