Discussie: agressie Mortsel
Los bericht bekijken
Oud 9 februari 2010, 19:53   #243
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cut de krap Bekijk bericht
Die zogenaamde minderheid bezorgt een overdaad aan overlast.
En die bevolkingsgroep kan hier niet aarden. In hun eigen belang kunnen ze beter naar hun natuurlijke habitat terugkeren.
Dit verandert niets aan het feit dat je een volledige bevolkingsgroep wil buitenzetten omwille van de daden van de kleine minderheid van die groep.

Citaat:
Toch wel in de bronnenlijst. Maar je moet natuurlijk eerst het boek lezen om die bronnenlijst te zien.
JMDD piept niet over de baten.
even recapituleren
Ik vraag je
"Al eens nagedacht welke impact dat zal hebben op onze economie? "
en jij antwoordt
"Zo goed als geen. Zoals studies van de KBS aantonen..."
Jij insinueert dus dat er een rapport zou bestaan die bestudeerde welke impact het terugsturen van al die allochtonen zou hebben op onze economie.
Wanneer je die studie niet kan geven; ontken je dat
en schrijf je
"Dat insinueer ik niet. Dat is mijn analyse. "

En wat blijkt die analyse nu te zijn? Hou je vast :
Citaat:
Ik volg de actualiteit. Marokkaanse investeerders die hier een bloeiend aandeel in de economische activiteiten zouden hebben :maybe in your dreams maar alvast niet in de realiteit.
Jij maakt je analyse "over impact die het terugsturen van al die allochtonen zou hebben op onze economie." op basis van "ik volg de actualiteit"
Als allochtone investeerders een bloeiende zaak opzetten; komt dat niet in de krant. Behalve Pukkelpop in het katern cultuur.
Laat staan dat je enig idee zou hebben welk aandeel ze hebben.

Citaat:
Lees het boek van DD. In de bronnenlijst vindt je alle geraadpleegde studies.
De titel van de studie staat niet in de zogenaamde bronnenlijst. Geef eindelijk de titel van die studie; dan kan ik ze opvragen bij KBS.

Citaat:
En hoeveel gaat de Magrebevolking weer genereren van die probleemkinderen? De overgrote meerderheid natuurlijk.
Ja; en is dat een reden om de autochtone kinderen en hun problemen te negeren? Is dat een reden om de autochtone kinderen aan hun lot over te laten?
artisjok is offline   Met citaat antwoorden