Los bericht bekijken
Oud 11 februari 2010, 12:01   #113
ministe van agitatie
Eur. Commissievoorzitter

ministe van agitatie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Txiki Bekijk bericht
Maar, als het klopt dat die Flair-vrouwen allemaal hoeren zouden zijn, hebben de islamieten dan gelijk met hun "mening" over westerse vrouwen?
Als het klopt dat de helft van de bevraagde vrouwen af en toe een seksuele relatie heeft buiten haar vaste relatie, maakt hen dat nog niet tot hoer. Het maakt hen tot vrije, zelfstandige vrouwen. Daar kan je alleen maar voor zijn.

Het is begrijpelijk dat moslimsmannen daar bang voor zijn. Zoals katholieke mannen dat zijn. Omdat vrije, zelfstandige vrouwen heel hun patriarchale systeem ondergraven en dus hun machtspositie bedreigen. Ze zijn de dood van de patriarchale, monotheïstische en autoritaire machtsstructuren.

Mijn lief bijvoorbeeld woont in een andere stad. We zien elkaar een keer of twee, drie per week. Wat zij de overige dagen met wie doet, zijn mijn zaken niet. Ik heb het mezelf nog nooit afgevraagd, juist omdat ik weet dat ze een vrije en zelfstandige vrouw is. Niet alleen aanvaard ik dat, het is juist één van de belangrijkste redenen waarom ik ze graag zie.

Op dezelfde manier ben ik vrij om te doen en te laten wat ik wil. Zo had ik Flair niet nodig om te weten dat vele vrouwen die gehuwd zijn of een vaste relatie hebben vaak openstaan voor kortstondige, seksuele relaties. Ik vind dat een zeer goede zaak.

Laatst gewijzigd door ministe van agitatie : 11 februari 2010 om 12:03.
ministe van agitatie is offline   Met citaat antwoorden