Los bericht bekijken
Oud 11 februari 2010, 16:57   #230
Bert Deckers
Parlementsvoorzitter

Bert Deckers's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ministe van agitatie Bekijk bericht
Nationaliteit en alle rechten en vrijheden die daarmee samenhangen, vergen geen enkele prestatie. Die heb je bij geboorte. U hebt er evenveel verdienste aan als elke andere Belg.
Ik ben het daar niet mee eens. Een nationaliteit is voor mij niet verbonden aan een document dat je krijgt bij je geboorte. De wet zegt helaas iets anders en daarom leg ik me hier bij neer, maar voor mij is de nationaliteit (lees identiteit) net iets meer dan een vodje papier.

Citaat:
Uw mening speelt geen enkele rol. 'Ze' zijn hier, 'ze' zijn Belg, 'ze' zijn hier geboren en 'ze' zullen hier blijven. Of u vindt dat 'ze' hier thuishoren, maakt helemaal niets uit.
Sympathiek. Meningen zijn er niet voor iedereen blijkbaar. Hij mag gerust vinden dat u hier niet thuishoort. Dat is zijn goed recht.

Citaat:
Er is voor 'hen' geen enkele reden om zich aan 'onze' levenswijze aan te passen.
U zegt?
Integratie? Niet van toepassing? Bedankt voor de bevestiging van jullie onwil om te integreren, de progressieven zullen het niet graag lezen!

Citaat:
'Onze' levenswijze impliceert een overconsumptie aan antidepressiva, aan slaappillen, aan alcohol, overgewicht op jonge leeftijd, een record aantal zelfmoorden, en tal van verwerpelijke praktijken en idiote ideeën. Wie wil zich daar nu aan aanpassen?
Racist! Wat een vooroordelen!

Citaat:
Och arme, wat een bangerik ...
Is er dan een reden om bang te zijn?