Los bericht bekijken
Oud 13 mei 2004, 10:08   #13
muys
Parlementsvoorzitter

muys's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door leentje20
Mevrouw Colen haar eigenste woorden:

U weet hoe homo's gemeenschap hebben? Het is een in se gewelddadige daad waarbij men iemand binnendringt langs een tegennatuurlijke weg. Mijn broer heeft deze dramatische ervaring verwerkt door ze goed te praten. Hij werd zelf homo. Ik vermoed dat de meeste homo worden doordat ze door homo's zijn misbruikt. Zo plant homofilie zich voort."

In een vrij, sterk, eenwordend Europa moet een einde worden gesteld aan alle mogelijke ontaardingsverschijnselen als homohuwelijken en transseksuele fokkerijen!"

Wetenschappelijk onderzoek in Nederland heeft aangetoond dat het gemiddeld leeftijdsverschil tussen man en vrouw bij hun eerste huwelijk ongeveer 1 jaar is. Bij een tweede huwelijk is de man gemiddeld 9 jaar ouder dan zijn vrouw. Zo worden dus voortdurend jonge vrouwen weggedraineerd van de jongemannenmarkt naar de ouderemannenwereld. Waardoor schaarste ontstaat op eerstgenoemde markt. En wat stellen we vast?! Simultaan met deze ontwikkeling neemt ook de homoseksualiteit in onze maatschappij toe! Bij gebrek aan vrouwen natuurlijk! Het gaat dus niet om echte homoseksualiteit, maar om een perverse oplossing van een acuut probleem."
wanneer een studie aantoont dat jonge mannen homo worden omdat er eigenlijk een tekort is aan vrouwelijke levensgezellinnen vind ik dat inderdaad een probleem. ik zou echter niet zo ver gaan en zeggen dat homofilie pervers is.

zou ik ook de bronvermelding van dit artikel kunnen krijgen
Maar Belgen, neen Belgen zijn er niet
muys is offline