Los bericht bekijken
Oud 16 februari 2010, 08:05   #22
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul Bekijk bericht
Nochthans rijdt er hier wel 1 keer per jaar een auto onder de trein. EN meestal kun je van de auto nog juist het logootje herkennen... En is de machinist zonder schade weg.

Wat ik zou voorstellen in dat geval, is dat er op de 'overgangen' een GSMnummer staat geschilderd zodat ze de machinist kunnen verwittigen als er nog een auto op de sporen vaststaat.
En als ze dit nog kunnen vervolledigen met een detectiesysteem... die bvb automatisch detecteert of een spoor nu vrij is of niet, dat moet er volgens mij geen een trein nog over een auto rijden...
Er is nochtans een manier om de seinen op rood te laten springen, als je even nadenkt, kan je dat zelf wel uitvogelen, maar ik ga da hier nu niet publiceren om mogelijk misbruik te voorkomen.

Ze kunnen bvb ook de overweg uitrusten met een camera/sensor die detecteert of er daar iets in de weg staat of niet.

Maar eerlijk gezegd, ge moet niet door het rood rijden he, dus kan er daar geen auto staan. Nu wij hebben het bij ons in t straat ook nog meegemaakt ne gast die met zijn zatte botten naast de overweg was gereden en dus vaststond in de sporen. ze hebben toen gelukkig iedereen op tijd kunnen verwittigen.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden