Los bericht bekijken
Oud 17 februari 2010, 17:11   #521
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler Bekijk bericht

Ik heb het én in het nederlands én in het pocolinkie uitgelegd.
Ik heb het wiskundige oorzaak-gevolg aangetoond, de wet van de transistiviteit uitgelegd...allemaal geen probleem en graag gedaan*...
Maar aan Arti de werking van logica uitleggen én het haar doen begrijpen...het pakt mji dat u zoveel vertrouwen in mij stelt maar toveren kan ik echt niet hoor... (hier zeggen ze: van een ezel kan je geen paard maken)
Je pocolinks begrijp ik niet; daarom hou ik het op je Nederlandse uitleg.
"De verpleegster is een deel van de westerse kultuur en de kopvodderij niet"
Veel "wiskundige oorzaak-gevolg" en "wet van de transistiviteit" is daar niet aan.
Dit betekent dat alles wat niet tot de "westerse" cultuur zou behoren voor jou verwerpelijk is.
De logica die je volgt om daaruit te besluiten dat ik voor de sharia ben; kan je natuurlijk niet uitleggen. Er is immers geen logica.

Citaat:
U vindt vrouwendiscriminatie maar gezeik.
Alsof we hier nóg een bewijs nodig hadden om uw minachting voor de rechten van de vrouw aan te tonen.
Neen ik schreef
"Het is voor jou inderdaad niet meer nodig om te zeiken over vrouwendiscriminatie; of andere uitvluchten te zoeken.
We weten nu waarom jij tegen de hoofddoek bent. "

Citaat:
A/ spijtig dat er ook in de DT regel logica zit .
B/ Jij komt op voor de discriminatie van de vrouw en durft hier over semantiek komen zeiken?

*/ zal het voor de dertigste keer nog eens doen, al was het maar om de reden van uw semantiekvlucht voor iedereen nog eens duidelijk te maken
Vertel dan gewoon waarom jij het woord "kopvod" gebruikt en niet "hoofddoek".

Citaat:
De hoofddoek is een door de sharia verplichte uiting van ondergeschiktheid van de vrouw aan die sharia en bijgevolg aan de man.
De sharia is "de wet van Allah".

Bijgevolg is democratie een frontale belediging van de sharia.
De moslims maken daar geen geheim van.
Trouwens: De Islam moedigt het liegen tegen niet mosims aan.

Een voorbeeld hiervan is de UVRM die door talloze moslimlanden werd goedgekeurd waarna dezen prompt een supplementaire moslim-uvrm (1981) annexeeerden waarbij de oorsponkelijke uvrm ondergeschikt werd gemaakt aan de sharia.
Je denkt toch niet dat iedere vrouw die een hoofddoek draagt de sharia aanhangt.
Wat gaan we hier nog allemaal te lezen krijgen als uitleg voor de hoofdoek!
artisjok is offline   Met citaat antwoorden