Los bericht bekijken
Oud 18 februari 2010, 17:56   #118
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fred uit Gent Bekijk bericht
Dan ben ik maar een domme zelfstandige hoor. Op termijn bekeken heb ik ongeveer even veel belastingen en sociale bijdragen betaald als mijn echtgenote, die loontrekkende is.

Maar het blijft mij verbazen, als dat toch allemaal zo gemakkelijk is, dat niet iedereen zelfstandige is? En wat met gefailleerden? Die dragen een stempel en een schuldenlast mee voor het leven.

Fred.
Dan heb je mss een verkeerd beroep of ken je de knepen van het vak niet.
De persoon die ik ken doet dit al z'n hele leven en nog steeds foefelt deze zonder probleem en hij kent de knepen van het vak zoals ik zeg, hij weet hoe het werkt en hoe deze veel geld kan besparen zowel op de legale als minder legale wijze.
Een andere die ik ken gaat bv op daken gaan werken en noem maar op; je moest eens weten wat deze in z'n zakken steekt en je moet eens zien wat deze ondertussen al allemaal niet gekocht heeft,echt nie normaal en ze kunnen hem niet vatten omdat...................Uiteraard ga ik dit niet prijsgeven,gewoon weten hoe het moet en slim zijn en je steekt veel in je zakken zonder ze het kunnen controleren.
Marlboro is offline   Met citaat antwoorden