U heeft ook gelijk als je spreekt over een gemeenschappelijk initiatief. Maar daar wringt het schoentje.Met welk geld zullen ze dit betalen? Gemeenschapsgeld? Oeieoei dan begint iedereen en voor ook welke reden zijn deel op te eisen.Waarom zij wel en wij niet? Begrijp je. Deontolgie wordt min of meer gebroken maar wie bepaald er wanneer deze gebroken wordt als er winst gemaakt wordt.Een vette kluif voor rechtbanken. Enerzijds ware het veel beter geweest wanneer de totale media een gezamelijke actie had gevoerd. Nu is dit beperkt tot een paar enkelingen. Nochthans zullen de anderen ook een deeltje van de koek krijgen.De krantenverkoop zal over het algemeen wel stijgen.Ik brtwijfel wanneer je jaren lang dezelfde krant leest plotseling zou veranderen.
Alles is mogelijk.Kwa deontologie in GB is inderdaad al de laatste tijd veel misgelopen.Herinner nog de pedofielenkwesties. Gelukkig heeft ons landje daar min of meer iets op gevonden,in verband met de verdwijn
ing van kinderen,nml childfocus. Veel ken ik er niet over maar voor zover ik weet zijn er tot heden geen noemenswaardige problemen van deze aard geweest
|