Los bericht bekijken
Oud 18 februari 2010, 20:24   #564
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman Bekijk bericht
Het feit dat u praat over "kopvodden" (en niet over "hoofddoeken", of �* la limite "hoofdvodden"), impliceert dat u deze vrouwen beschouwt als beesten. Dat maakt uw zogezegde bezorgdheid omtrent vrouwenrechten niet erg geloofwaardig.

Overigens voert hier niemand een pleidooi voor hoofddoeken, maar om het recht van de vrouw om daar zélf over te beslissen. Aangezien u hen aanziet als dieren, begrijp ik het dat jij hen niet in staat acht zelf te beslissen. Maar om dit te gaan voorstellen als een strijd pro vrijheid van kleding is behoorlijk krankriorum. De enige vrijheid die jij blijkt te verdedigen, is jouw vrijheid om vrouwen te verplichten zich te kleden zoals jij dat beslist hebt.
A/ niet echt origineel. Deze poging tot semantische verkrachting is reeds in deze draad als vluchtpoging uit het zieke brein van een andere pocolinkie ontsproten nadat die zichzelf in de hoek had geluld.
Het pleit voor u dat u deze enormiteit niet zelf heeft uitgevonden.
Het plagiaat echter van deze kemel maakt u echter tot kemeldief.

B/ Maar als we toch aan het lullen zijn, u bent namelijk begonnen, dan ga ik dat ook eens proberen:
Ik vind het effenaf krimineel dat u het over vrouwen hebt als het op moslims aangaat. Het feit dat u niet "dames" zegt bewijst dat u hen aanziet als dieren.

C/ Ik gebruik "kopvod" als belediging tegen het symbool én middel van de onderdrukking en ontmenselijking die u zo bepleit. U daarentegen beledigt en humilieert frontaal de persoon die u slachtoffer wil maken van dit vernederend foltertuig.

Laatst gewijzigd door Fieseler : 18 februari 2010 om 20:25.
Fieseler is offline   Met citaat antwoorden