Citaat:
|
Oorspronkelijk geplaatst door giserke
Citaat:
|
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Ziedaar...
Het is intussen toch twee seconden later.
|
Allee, knuppel nu eens geen over en weer gezever, geloof jij nu echt dat de top van het Blok niet racistisch is?
|
Leuk toch, zo'n welgekomen uitspraak van een belgicistische vriend van 'HET' regime, hé?
Ik geloof idd dat
niet de hele top van het Vlaams Blokracistisch is.
Ik geloof zelfs dat een groot deel van hun kiezers niet racistisch is.
Of is Morelleke ook racistisch, misschien?
Ik vind mezelf al evenmin racistisch. Maar als julie kunen bewijzen dat ik dat wél ben moeten jullie daar maar een uitspraak van mij over opzoeken en ze hier maar quoten.
Ik heb trouwens geen keuze meer vermits Het Vlaams Blok de enige partij is die MIJN voornaamste programmapunt niet verloochent. Wat mij niet aanstaat aan het partijprogramma van die partij zal ik erbij moeten nemen. Zoals dat met ELK ander partijprogramma opgaat voor elke andere kiezer.
Of gaan jullie volledig met elkaars programma akkoord?
Met het BROV zou ik meer keuze hebben.
Dan had ik zelfs geen enkele partij meer nodig. Maar daar moet ik dus ook al niet voor stemmen op het zoveel 'democratischer' Vlaams Kartel.
Reden te meer dus om op het Vlaams Blok te stemmen want het antwoord van Gerolf Annemans in dat verband klinkt me veel vertrouwenwekkender in de oren dan dat van CD&V en N-VA.
By the way, wie beweerde er ook weer dat het cordon sanitaire naar de prullenmand verwezen werd door de N-VA? De CD&V doet dit alleszins niet.
En, zo te zien, de 'militanten' nog minder.