Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alpina
Jij vindt het dus propaganda dat ik mij kan vinden in een bepaalde partij???  Dus volgens u doet iedereen die stemt op een partij aan propaganda als ze kenbaar maken voor welke partij ze stemmen. Volgens u gedachtengang is het huidige politieke systeem dus per definitie gedoemd tot propaganda, want iedereen stemt en heeft de toelating te zeggen voor wie ze gestemd hebben. Ik vind dat nogal een rare redenering hoor!
|
Ik zeg nergens dat je je niet mag vinden in een bepaalde partij.
Ik zeg nergens dat iemand die kenbaar maakt op welke partij hij of zij stemt aan propaganda doet.
Nergens uit mijn gedachtengang blijkt dat het huidige politieke systeem per definitie gedoemd is tot propaganda.
Niet de redenering is raar, maar jouw interpretatie van wat ik zeg. Maar je mag me altijd zeggen over welke redenering je het hebt, welke bronnen je hebt,...
Maar ik zal ook nog 1 poging doen: ik zeg enkel: als je aan een debat deelneemt, door te stellen dat
1. Kwaliteit volgt uit kwantiteit
2. N-VA is kwantiteit
dus
3. N-VA is kwaliteit
Dan mag ik toch zeker zeggen dat ik het moeilijk heb met jouw "link" tussen 2 en 3, die je uit 1 haalt... Of niet? Als er van de inhoudelijke argumentatie niks recht blijft, dan noem ik je bericht gewoon propaganda.
En voordat we verdergaan, is het misschien niet onbelangrijk om eens een definitie van propaganda te geven.
Propaganda is reclame, maar dan op een "systematische" manier. Vandale spreekt van een "systematische werkzaamheid enz."
Nu, de boel is ondertussen wel enorm opgeklopt, maar mijn stelling was gewoon dat je bericht niet stand hield, en dat het dus niet meer dan goedkope reclame was voor de N-VA. In het kader van nog meer dwaze uitspraken (daarom niet van jouw kant), de talloze onderschriften van de N-VA sympathisanten alhier, e.d.m. kan ik niet anders dan deze inhoudsloze uitspraak klasseren onder de grote noemer: N-VA-propaganda.
Citaat:
Ik kan er toch ook niet aan doen dat de NVA ijvert voor een aantal zaken die voor mij WEL relevant zijn. Opkomen voor de Vlamingen(sociale zekerheid, gezondheidszorg,onderwijs,Noord-Zuidtransfers,...), nieuwe integratiewetgeving, herziening wapenlevering van FN,belastingdruk t.o.v. de ons omringende landen...
|
Daar kan je idd niks aan doen. Dat is je goed recht. Sympathie is je goed recht. Je vrije meningsuiting is heilig. Je mag strijden zoveel je wil.
Maar laat anderen ook vrij om HUN mening te geven. Als iemand graag als travestiet over de straat loopt, moet hij niet schreeuwen dat hij gediscrimineerd wordt, dat hij er niks aan kan doen, dat hij toch vrij is te doen en te laten wat hij wil, enz. ALS ZE GEWOON ZEGGEN DAT HIJ EEN TRAVESTIET IS!!! Of mag een kat geen kat meer genoemd worden!