Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wb
Weggestuurd worden omwille van censuur is volgens u teken van aggressiviteit van degene die wordt weggestuurd? Goe bezig...
Vandalistisch karakter van onze acties? Zoals? Welke persberichten? Gingen die over ons? Welke betogingen heb je zelf gezien? Ik heb zelf geen enkele betoging gezien waarop LSP'ers zich agressief gedroegen. Tenzij je het roepen van slogans als agressief gedrag beschouwd.
Voor verdraagzaamheid, tegen racisme, voor anti-racisme, tegen anti-anti-racisme, tegen anti-verdraagzaamheid, voor anti-anti-verdraagzaamheid, wat is het verschil?
Wil je dat we in plaats van een betoging een fuif organiseren ofzo? Of misschien ineens een eucharistieviering?
"pipo" is geen term, noch een scheldwoord. Het is de naam van een clown, waarmee ik de lachwekkendheid van uw zever benadrukte.
|
1 Cencuur is in het eerste geval een ongepaste term omdat op een familiefestival VOOR verdraagzaamheid geen politiek hoort! En voor zover ik weet komt LSP op met de verkiezingen (tijdens die editie werden ook mensen van CD&V buiten gezet maar deze mensen gedroegen zich normaal wanneer hen werd gevraagd propaganda buiten het terrein te houden, en zij hielden zich ook aan die afspraak na de waarschuwing (wat van LSP niet kan gezegd worden)).
2 Over de betogingen ben je gewoon hypocriet, je bent gewoon een soort negationist op dit gebied, en let op ik ben niet de enige die weet dat jullie manifestaties niet vredevol verlopen (alhoewel ze soms voor vrede zijn

).
3 Als ik jullie bladen lees zie ik een woord wel 10 maal in elk artikel dat is het woord "tegen". Jullie zijn tegen het kapitalisme, tegen de NSV, tegen rechtse partijen, enz.
Natuurlijk bestaat jullie partij ook voor een groot deel uit pubers (al dan niet al te oud om puber te zijn) die (logisch ook op die leeftijd) tegen veel gevestigde waarden zijn.
4 Wel waarom niet? Waarom geen fuif voor verdraagzaamheid. Tenslotte is Mano Mundo toch ook een festival voor verdraagzaamheid en kijk hoeveel meer mensen ze bereiken!
5 Ik weet niet wat er zo lachwekkend is aan mijn uitleg, als ik zo even lees op dit forum vinden meer mensen uw uitleg lachwekkend dan die van mij, maar dat zal dan weer maar een interpretatie zijn zeker?
6 Ik vraag je ook om niet steeds met de christelijke waarden te lachen
Citaat:
Wil je dat we in plaats van een betoging een fuif organiseren ofzo? Of misschien ineens een eucharistieviering?
|
Respect zou misschien wel eens een mooi programmapunt voor jullie kunnen zijn, of nee wacht... Dat heeft een andere partij al geloof ik