Hindoes moeten wereld leiden
De Hindoe Dharm en geloof zijn veruit superieur aan alles wat er door andere culturen en religien is ontwikkeld gedurende de afgelopen 19000 jaar. Ik heb de Vedas nog niet helemaal bestudeerd, maar wat ik heb gelezen erover verbaasd mij. Het Vedische gedachtegoed is niet alleen de oudste, maar ook de allerbeste ter wereld.
In principe is een wereld met een multi polair machtsevenwicht het best. Maar er moet een filosofisch/religieus principe aan ten grondslag liggen en die vind ik alleen in het HIndoeisme.
Ik noem mensen die in de Vedas geloven nu Vedistanen, Vedistanis en heb dit begrip zelf ontwikkeld. De term Hindoes is fout, want dit begrip komt niet voor in de Sanskriet literatuur. Vroeger noemden de Hindoes zichzelf Arya en India werd Aryawart genoemd.
Macht moeten wij delen in de toekomst. Gevaarlijke en agressieve religieuze doctrines moeten wij wel uitroeien, want die veroorzaken oorlog en ellende.
Nu zijn er 1 miljard Hindoes en Vedistanen op de wereld en zij worden steeds rijker en krijgen meer invloed. Wie is er bang voor hen? Wie wil niet dat zij ooit meer macht krijgen.
Hindoes en Vedistanen hebben nooit andere volkeren en rassen op georganiseerde wijze uitgebuit of uitgemoord, zoals moslims, Joden, christenen en communisten. Zie geschiedenis voor het bewijs.
tot zover mijn betoog.
dewanand
hindoe fundamentalist
|