Los bericht bekijken
Oud 4 maart 2010, 16:43   #132
ERLICH
Minister-President

ERLICH's schermafbeelding

Standaard

[quote]
Citaat:

Ik lees uw post maar al te duidelijk. De vraag was niet enkel op de ouderavond, de vraag was op het geheel zoals men bv. heeft, de aparte zwemuurtjes

Citaat:
Citaat:
Neen; zo zie ik niet een multiculturele samenleving.
Hoe ziet u deze multiculturelen samenleving dan wel?

Citaat:
Citaat:
Ik merk dat er nu en dan stemmen opgaan in de richting van segregatie; vanuit beide zijden.
Waarschijnlijk spreekt dat een bepaalde groep meer aan dan het aanvaarden van westerse waarde en normen.

Citaat:
Citaat:
Ja; hoelang gaat "het volk" dit nog blijven pakken; racisme en de roep naar segregatie van de aanhangers van het identair nationalisme.
Racisme, het woordje waar de (s)linkse kindermond van vol is. Hoelang gaat de bevolking het nog nemen, dat z'n straten/steden te pas en te onpas worden omgevormd tot een klein oorlogsgebied wanneer criminelen van een bepaalde groep tegen de lamp lopen.

Hoelang gaat de bevolking het nog nemen dat een bepaalde groep zich niet kan vinden in een westerse samenleving en dit klaar en duidelijk te kennen geeft.

Hoelang gaat de bevolking het nog nemen dat collaborateurs van deze bepaalde groep altijd maar het handje boven deze hun hoofdje houden en bij verzet samen in koor met hun troetelkinderen (in sommige gevallen afgaand op hun daden, gelijken ze meer op troeteldieren) het woordje racisme beginnen schreeuwen. U zou toch allang moeten weten dat dit woordje geen betekenis meer heeft, het is door een bepaalde groep en vrienden al te dikwijls misbruikt.

Gegen dummheit kämpfen, selbst Götter vergebens.

Laatst gewijzigd door ERLICH : 4 maart 2010 om 16:45.
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden