Los bericht bekijken
Oud 9 maart 2010, 14:54   #16
Duvelke
Perm. Vertegenwoordiger VN

Duvelke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andres21 Bekijk bericht
't Is over uw vrouw dat deze draad gaat...

En over zoveel andere mensen die hunne kleine naar de crèche moeten brengen (nee, op de leeftijd van 1 kunnen die nog niet zelf met de fiets naar de crèche gaan). En zich dan moeten reppen om hem/haar weer af te halen.

En moeten zien dat de boodschappen gedaan worden.

Jaja, 't zou zonder auto ook allemaal lukken, maar waarom zou ne mens dat doen als hij meer levenskwaliteit kan hebben (lees: meer tijd thuis) door nu en dan de auto te pakken.

Al dat groene jongens gedoe is allemaal schoon als ge niks anders te doen hebt dan met uw fietske de held gaan uithangen terwijl een ander 't onaangenaam werk moet opknappen met de auto.

Trouwens, die mensen betalen toch voor hun luxe?

Weet ge hoe ze dat noemen: vooruitgang.

In een verwarmd huis wonen is ook niet natuurlijk; ik stel voor dat al die groene jongens in een grot kruipen. En doe uw katoenen kleren maar uit en ruil ze in voor een beestenvel. Of uw adamspak.

Ik persoonlijk verkies beschaving. 'k zal eens met u lachen als ik u inhaal terwijl ge aan 't fietsen zijt in uw dierenvel.
Vooruitgang, meer luxe, meer dit, meer dat

en dat allemaal ten koste van onze planeet...en binnenkort zegt ze: GEDAAN, en ist gedaan met uwe tralala