Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Nee hoor! Er zijn heel wat mensen die hun druggebruik onder controle kunnen houden. Ik ben zelf al bijna 25 jaar gebruiker, maar ik ben zeer zeker niet verslaafd. Van mijn zeer uitgebreide vrienden- en kennissenkring zijn er heel veel zoals ik. In die 25 jaar tijd heb ik hoop en al een 5-tal mensen gekend die hun gebruik niet binnen de perken konden houden. Ik ken daarentegen wèl heel wat mensen die problemen hebben met alcoholgebruik. Niet alleen zijn ze eraan verslaafd, maar als ze dronken zijn, zijn het over het algemeen ook nog eens vervelende klieren, die ik op zulke momenten liever zie gaan dan komen.
|
Gelukkig zijn er heel wat mensen die hun druggebruik onder controle kunnen houden.
Ik ben al 45 jaar verbruiker van alcohol en vind me zelf niet verslaafd.
In die 45 jaar tijd heb ik hoop en al een 10-tal mensen gekend die hun gebruik niet binnen de perken konden houden en dat was dan meestal nog op oudere leeftijd.
Ik ken persoonlijk maar één druggebruiker en dat is altijd een vervelende klier.
|
De statistieken ondersteunen jouw verhaaltje nochtans niet. Ga maar eens in een ziekenhuis vragen met welke frequentie alcoholmisbruik voorkomt in vergelijking met het misbruik van drugs.