Los bericht bekijken
Oud 13 maart 2010, 19:46   #237
JurgenD
Staatssecretaris

JurgenD's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door corse Bekijk bericht
Ministers van armoede,

Ik ben een beetje bang dat ze op lange termijn met een grote meerderheid zal verkozen worden.
Als je voelt wat ik bedoel.
De economie zoals ze nu draait gaat volledig op zijn gat. Ik heb dat al een paar jaar geleden voorspelt. Wie het niet wilt zien, is kortzichtig, dom ofwel moedwillig sponsor van de elite in onze maatschappij.

Een maatschappij kan draaien op volledige andere structuren dan de huidige, waar alleen maar oppervlakkigheden tellen. ten kosten van de gezondheid van de mensen, ten koste van de natuur, ten koste van eigenlijk alles.

Zoals ik al meermaals heb gezegd.

Men kan de huidige economie vergelijken met een zwerm sprinkhanen die alles kaalwreten op hun pad. Iedere individuele sprinkhaan denkt sociaal en 'goed' bezig te zijn, want ze zijn in groep en zijn gebuur doet net hetzelfde. De realiteit is, dat ze alles kaalwreten in hun dwaasheid.

We hebben geen ander alternatief dan over te schakelen naar een veredeld, een verbeterd communistisch systeem. Ik noem het geen communisme maar Christelijk Communisme, of beter Christilijk Egalitarianisme.

Het wordt tijd dat mensen oog hebben voor hun broeder en zuster en eindelijk eens beginnen te delen in plaats van egoistisch te zijn, en zo geëxploiteerd te worden door de elitairen.

ref:

Laatst gewijzigd door JurgenD : 13 maart 2010 om 19:52.
JurgenD is offline   Met citaat antwoorden