Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nexer
Inderdaad, de joden krijgen alles gedaan. En als het niet snel genoeg gaat, beweren ze wel eventjes dat we hen terug in de gaskamers willen stoppen, dan krijgen de politiekers ineens schrik en zal het wel wat sneller gaan.
|
Typische domme opmerking die tot het politiek correcte linkse kamp van vandaag de dag behoort. Eventjes een beetje aan joden- of Israëlbashing doen is tegenwoordig in de mode, zonder dat ze hun geschiedenis kennen of precies weten waar ze het over hebben. Trouwens een zeer smaakloze uitlating ten opzichte van alle joden, waarvan slechts de minderheid extremistische en joods-nationalistische ideeën aanhangt.
Dan on topic: ik vind het voorstel inderdaad te gek om los te lopen. Er is wel het gegeven dat de moslims in
onze (belangrijk bezittelijk voornaamwoord alhier !!!) samenleving vrijwel elke dag een belachelijk voorstel doen. Arabisch als vierde landstaal (in België), een halal-keteringlijn in bejaardenhuizen en een verbod voor vrouwen om in uitdagende (westerse ?) kledij door 'moslimbuurten' te lopen, het zijn allemaal gedane voorstellen die te belachelijk zijn om los te lopen. De mensen die zich achter deze voorstellen scharen zou ik dan zelfs nog niet allemaal 'moslimextremist' willen noemen. Triestige van de gehele situatie is echter dat de islamieten ook vaak hun slag thuishalen en er effectief absurdistische voorstellen kunnen doorduwen. Voor Antwerpen denk ik bijvoorbeeld aan de aparte zwemuurtjes die in stedelijke zwembaden aan moslimvrouwen worden gegeven (negationistisch en nietszeggend omschreven als 'dameszwemmen') of het verplicht eten van halalvlees door niet-moslimkinderen en leerkrachten op bosklassen.
Voor poco links is islambashen een uiting van xenofobie en extreem-rechts, jodenbashen daarentegen is voor hen een sport geworden, een teken van een progressief-kritische houding. Vaak kwettert men er maar op los zonder zich van enige kennis en achtergrond van het jodendom (of de islam) te gewagen. Maar men tracht wel de waarheid in pacht te hebben.