Los bericht bekijken
Oud 16 maart 2010, 14:55   #40
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bottenskrapet Bekijk bericht
Het feit dat uw objectiviteit al van op voorhand achterwege gelaten zal worden, misschien, kweet niet.

Ik heb al geantwoord op de vraag, klein opsommingetje gedaan als je de moeite neemt om een heel klein beetje naar boven te scrollen. Natuurlijk is dat alles te verwaarlozen dankzij het feit dat enkele van die mensen ervoor gezorgd hebben dat we op kortere tijd ietsje meer weten. Natuurlijk hebben zij vervolgens niet van die roem gedeeld en/of daar misbruik van weten te maken.
Tja, bij mij blijft het bij een Avatar en mensen als jij die denken te weten welke mening ik waarover heb en vooraf al oordelen over de vooringenomenheid van mensen die ze helemaal niet kennen.
Als ik jou lijstje van hierboven lees word het duidelijk dat ik eerder voor jou een avatar kan kiezen dan jij voor mij.
De anti-Israelische denkwijze druipt er dubbel en dik vanaf.

Voor de rest dacht ik dat de topic ging over Joden hier en wat ze hier gedaan krijgen. Indien het eigenlijk gaat over het Palestijns conflict...tja dan zijn er andere topics genoeg.
illwill is offline   Met citaat antwoorden