Discussie: Milly vermoord.
Los bericht bekijken
Oud 16 maart 2010, 23:29   #3
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stropke Bekijk bericht
Milly dood gevonden DORDRECHT -

Het vermiste meisje Milly Boele is dinsdagavond dood aangetroffen. Een agent (26) is aangehouden in verband met de zaak. Volgens RTL Nieuws is de tiener aangetroffen in een tuin.

In verband met de verdwijning van de twaalfjarige Milly Boele was de politie eerder deze avond een onderzoek begonnen in en rondom een woning aan de Schuilenburg in Dordrecht, in de buurt van het ouderlijk huis van Milly. De politie maakte rond 22.00 bekend een 26-jarige politieagent te hebben aangehouden.

De 26-jarige agent van het korps Rotterdam-Rijnmond had zich dinsdag gemeld bij het bureau met volgens de politie belangrijke informatie. Hierop werd hij direct aangehouden. De politie is daarna overgegaan tot een onderzoek in de woning van de man die in de buurt staat van het ouderlijk huis van het verdwenen meisje.

De woning die wordt onderzocht, is afgezet met hekken met groen zeil. Een honderdtal omwonenden kijkt toe.

Het Dordtse meisje Milly verdween een week geleden spoorloos. Haar verdwijning kreeg landelijke bekendheid door een grootscheepse zoekactie. Tot en met dinsdag kreeg de politie 250 tips over de vermissing van het meisje, maar eerder op de dag leek er nog geen spoor te zijn van Milly Boele.

De politie heeft maandag ook al gezocht in een woning aan de Schuilenburg in Dordrecht, maar uit dat onderzoek bleek toen geen betrokkenheid tussen de bewoner en de vermissing van Milly. De man verleende volgens de politie volledige medewerking. Of het onderzoek dinsdag in hetzelfde huis plaatsvindt is nog niet duidelijk.
http://www.telegraaf.nl/binnenland/6...k-Milly__.html

Wat diep triest. Mijn medeleven aan de ouders.
En de politiiek loopt weer achter de feiten aan. Ook uit onderzoek blijkt te laat alarm gegeven.
Verdomme, die pipo's met hun vette salaris leren het nooit.
Ik ben woest.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stropke Bekijk bericht
En de politiiek loopt weer achter de feiten aan.
Werkelijk triestig, dat zoiets gebeurt, maar wat zou je willen, dat de politiek voor loopt op zoiets? Hoe dan?
Ieder kind een lijfwacht?

Terloops, er waren ook weeral artikels die 't direct over "Ontvoering door loverboy" hadden... AD.nl als ik 't me goed herinner.

Laatst gewijzigd door filosoof : 16 maart 2010 om 23:39.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden