Tijd om eens een 'fait divers'eke' te posten.
Citaat:
GRONINGEN - Onbekenden hebben in de nacht van dinsdag op woensdag een moskee in de Groningse wijk Selwerd besmeurd met bloed. Dat meldde de politie donderdag. Behalve het bloed, werden bij de moskee ook dierlijke ingewanden en de kop van een wild zwijn aangetroffen.
rest artikel
|
Hier kan ik kort over zijn: totaal foute actie. Men kan nog zoveel tegen de aanwezigheid van de islam zijn, maar van andermans eigendom heeft men gewoon af te blijven, en het bezoedelen van moskeeën dient geen enkel doel.
Ik ben wel benieuwd naar de daders. Moegetergde autochtonen die zich, zoals gezegd, op een hele foute manier uiten? Of zijn de daders afkomstig uit de hoek van de moskee zelf, dan wel sympathisanten uit AFA-hoek?
Het zou namelijk de eerste keer niet zijn dat er een 'racistische' aanval in scene is gezet om de publieke opinie te beïnvloeden, en met de verkiezingen in aantocht ben ik extra sceptisch.
Multiculturalisten en racismebestrijders, kom er maar in en laat uw licht over deze zaak schijnen. En anderen die hun zegje willen doen natuurlijk ook.