ma 22 mrt 2010, 05:30
Pedofiele neigingen V. bekend door Jolande van der Graaf en Sebastian Schramm
DORDRECHT - In politiekringen is al langer bekend dat de vermoedelijke moordenaar van Milly Boele, politieman Sander V., pedofiel gedrag vertoont. Het gaat daarbij om flirterig gedrag ten opzichte van jonge meisjes.
V. heeft er in de dagen na Milly’s verdwijning alles aan gedaan om zijn omgeving een rad voor ogen te draaien. Zo zocht hij ijskoud mee.
Een buurbewoner: „Hij leek oprecht bezorgd over het lot van Milly en kwam met allerlei suggesties waar we konden gaan zoeken. Zijn eigen tuin heeft hij natuurlijk niet aangewezen. V. is in elk geval een heel goede toneelspeler.”
Het viel een andere buurman op dat de agent op de vreemdste plaatsen naar Milly speurde. „Onder auto’s bijvoorbeeld. Er moeten toch wel heel veel steekjes bij die man loszitten om schaamteloos mee te helpen zoeken naar een kind dat je eerder op de avond hebt omgebracht om het daarna in je eigen tuin te begraven.”
Inmiddels zijn beelden opgedoken waarop V. een dag na de verdwijning van het Dordtse meisje nonchalant leunend op een auto vlak bij zijn huis met drie collega-agenten staat te praten.
Sander V. werd vorige week aangehouden, nadat hij zichzelf had aangegeven.
Aanvankelijk werd hij verdacht van moord met voorbedachten rade en van vrijheidsberoving. Maar vrijdag draaide justitie dat terug naar alleen doodslag.
In Milly’s buurt heerst onbegrip: „Het lijkt erop alsof justitie die agent de hand boven het hoofd houdt.”
Milly wordt woensdag in besloten kring begraven.
http://www.telegraaf.nl/binnenland/6..._bekend__.html
Voilá se, wat zei ik in mijn vorige post!!
Nederland ook toe aan een "witte woede" of beter een
roze mars om het bij Millys favoriete kleur te houden?
Maar verwacht wordt dat uit het onderzoek gaat duidelijk worden dat dit moord met voorbedachtheid is.
Zeg, als die neigingen bekend waren en hij geen sluitende verklaring kon geven moesten alle alarmbellen bij de flikken toch gaan rinkelen. Toch klasse justitie?
Die moge blij zijn da ik geen collega was want met die zelfde kennis had ik direct zijn hele tent ondersteboven gekeerd.

Of wist ook niemand in de buurt van zijn gedrag? Blijkbaar niet want dan hadden ze er direct op af gegaan.
Pedo's zijn niet te genezen ongeacht terapie, tenzij er een mirakel gebeurt in hun leven.
Die gasten levenslang uit de maatschappij houden.
BTW er is toch die Japanse vrijgezel die zich een robot vrouw gemaakt heeft, bijna levens echt?
Wel kan die zo geen robotkindjes bouwen voor die gasten? Kunnen ze daar zich in uitleven als het heet wordt.