Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok
Bewaar je opmerking dan voor een draad; waar de opmerking wel verband mee houdt.
|
Wel, als ik me dan toch tot de draad moet houden. Ik vind dat andev nu eens overschot van gelijk heeft. En uw opmerking inzake dat het bij de joden geen zootje is, is slechts zo om de redenen die ik heb opgegeven.
Zoals ik al eerder heb aangehaald, in onze maatschappij, en daar zijn de moslims toch naar toe gekomen om er bij te behoren neem ik aan, anders moesten ze maar daar gebleven zijn waar ze wel bij behoren, dragen we geen hoofddeksels in een klaslokaal. PET AF, dat geld zowel voor jantje als voor eender wie. Je kan je aan dit gegeven aanpassen of je bent hier niet thuis. Of mag een Amerikaanse inwijkeling misschien zijn cowboyhoed op houden in de klas, een Indiër zijn tulband, een Mexicaan zijn sombrero en iemand van Canada zijn vederen hoofdtooi. Dan hebben we geen GO meer maar een carnavalsvereniging. En al uw andere psychologische wartaal zal daar geen moer aan veranderen. Les geven of les krijgen, dat is wat er dient te gebeuren in dat GO en niets anders, en wie zich daar niet in kan vinden heeft daar niets te zoeken.